Typiskt

Som om det inte var nog med förkylningen så har jag börjat få ont i mitt öra...:/ Hela fredagkvällen kändes det lite bättre ju längre tiden gick, i går var det helt okej. Hade ork och behövde inte ligga i sängen så jag bestämde mig för att gå ut och dansa lite.

Tobbe, Ida, Johan, 33 cm:aren (Nicke) och Slemelie kom till mig vid halv nio. Lite småtrevligt sådär, efter en liten stund ville de gå på pubrunda här i hålan, men icke jag! Sen kom Caroline och Sandra med Z hit, trevlig tjej :) Då ville Tobbe och Nicke stanna så Ida, Johan och Emelie gick. Och de missade ju det roliga :) haha.

Vet inte vad klockan kan ha varit men Bruschan, Markus och Iban kom då i alla fall :) Alltid lika kul med er. Och just det Jesper kom också men han hade varit på släktkalas så han kom lite senare:)

Hade riktigt trevligt här hemma. Vi gick ner till Magasinet och mötte upp Ida, hade en rolig kväll med er. Hoppas det blir fler gånger :)

På hemvägen var jag så sprallig och kunde inte gå normalt och pratade som en person som pratar JÄTTEMYCKET :) haha. Nickade löv och hoppade hage på plattorna. Tror nog inte att Markus uppskattade det :P haha. Men Caroline känner mig. Det var nog mest för att jag fick sms :)

Och nu i morse när jag vaknar så har jag ONT i mitt ÖRA! AHHRRRR! Jag hatar detta! Alltid när jag är förkyld så får jag öroninflammation, kvittar hur jag gör eller vad jag gör. Jag får det ändå. VIll inte! Vill ju jobba imorgon! Får se hur det är under dagen här. Och mamma är på väg till Italien... Jaja!

Kommentarer
Postat av: novembersara

Nå, blir det någon handbollskarriär för dig? ;)

2009-07-12 @ 20:56:16
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0