Sofie 19 år

Igår fyllde Sofie år :D Det firades med korvgrillande, lekar och chips.

Eftersom det var övervägande tjejer från Donken blev det rätt mycket snack därifrån.
"Men fattar du inte? Du får INGET JÄVLA GLAS!"

Jag tror vi satt och pratade om vad Ida B kunde äta istället för korv så sa jag att hon kunde se om där var någon kokosnöt i palmen bakom henne.

Sofie: Där finns väl inga kokosnötter i palmer heller!?
Emilia: Nähä?! Var får du dem ifrån då?
Sofie: Från kokosnötsträdet!

Fick förklarat för henne att så är inte fallet :P Plus att vi kom på att varken Sofie eller Ida P hade klarat sig på en expedition där man hade två lag och tävlat om en massa saker på en öde ö (alltså Robinsson) eftersom Sofie hade gått och letat efter kokosnötsträden och Ida hade letat efter Kebabdjuret som åt kokosnötsträden... Ida trodde det fanns ett sånt djur!

Knasigare människor får man leta efter :) Det är synd att man inte kommer ihåg allt, eller rätt bra kanske eftersom ingen hade trott att vi varit helt kloka. Om någon hade hört oss hade man inte kunnat tro att vi var nyktra. Men så är det i det gänget :)

En helt underbar kväll med mycket skratt och tårar :P haha. Älskar Emmas kommentar: Nu ska jag hem och lägga mig brevid mamma i dubbelsängen. Det lät lite nasty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0