Mycket

Nyss hemkommen från Bysjön, tvättade håret när de andra badade. Hatar att inte våga bada i djupt vatten. Får riktig panik, speciellt om vattnet är brunt också. Ingen som riktigt förstår men det är dö jobbigt :)

Igår var vi på förfest hemma hos Tina och Lillis, väldigt trevliga människor det där :) Fick sovplats och skjuts in till Ludvika av Tina och sen kom hon och hämtade oss också.

Utelivet var lite över förväntan för oss, trodde där mest skulle vara äldre människor. Men det var som blandning mellan 16/18 och 20 på Magasinet. Nästan tevligt :)

Sebbe bjöd mig på mitt livs bästa Orgasm (det är en drink ;) haha. Kändes som Lyktan lite och lite annat. Väldigt mysigt ställe. Blev trampad på båda mina fötter, först vänterfoten av en stilettklack sen högran av en hoppande kille. VÄLDIGT ont!

Men det var en mysig utekväll :) Idag har vi bara suttit i bilen (typ JÄTTEmånga mil) och letat efter loppis. Vi körde in på en liten väg in mot skogen skumpig, gropig och stenig. Sebbe svängde från "alla" gropar för Caroline var kissig så jag blev åksjuk och mådde illa. Allt på samma gång :P När vi kom till en gård fick vi vända för vi hade kört fel, så vi körde ännu längre in i skogen och upp i bergen. Där det till slut hittades, men vi kände inte för att gå in där för det var inne i ett hus. Kändes lite läskigt!

Så vi körde hem igen, en skogsrunda rikare. När vi kom hem satte jag och Sebbe på oss stävlarna och gick in i skogen och plockade blåbär. Gick där och visslade, sjöng och skrek till varandra för att inga djur skulle komma fram. Grannen sa till oss precis innan vi gick iväg att där fanns mycket björn, lo och varg dit vi skulle.

Men vi klarade oss. Så nu är mina fingrar helt blå/lila efter rensningen av typ 5-6 liter. Gott Gott!

Nu ska vi äta chokladbollar, som Caroline har gjort, och kolla på film. Sista dagen imorgon, ska ut och fota och kolla runt här lite. Kommer sakna detta stället! Men det finns kvar :)

Saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0