Väg EEE6

Jag lever! I allra högsta grad faktiskt :)

Har upplevt en massa fint dessa dagarna som ingen kan ta ifrån mig. I måndags var vi på ett köpcenter som hette Strömmens senter tror jag. Hittade en klänning till mig som var väldigt fin :) Plus att vi även fick parkeringsböter, härlig dag :)

På kvällen åkte vi in till Oslo till en tjej som heter Rikke och pratade Chews 4 health. Helt underbar tjej och vilken energi! Jag blev dö inspirerad av henne och ska kolla upp lite om man kan jobba som dagmmamma. Men inget bestämt än :)

Sen åkte vi hem igen till Saphira och pratade och mös lite med henne :) Vi bestämde också vad vi skulle göra som igår tisdag.

Dagen började med att jag var sjuk, riktigt ont i halsen och helt trött i hela kroppen, men efter lite vitaminer och panodil så släppte det. Vi stack hemifrån vid halv ett tiden. Körde mot en by som jag inte vet vad den heter men där låg ett glasbruk i alla fall :)

Väldigt fin natur var där, gick och kollade runt i de små butikerna på olika glassaker. Köpte även glaslyktor på rea och en "brudbukett" som jag kallar den :) RIKTIGT fin! Och sen fick man gå in i fabriken och kolla på när de blåste glaset, helt fantastiskt!

Jag får nog fortsätta skriva en annan gång för nu börjar jag bli lite åksjuk :P hehe. När jag kommer hem kanske. Har även rätt så många bilder som jag tänkte jag skulle få in här. :)

Nu ska jag koncentrera mig på vejen som de säger i Norge! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0