23 juni

Har så mycket som jag vill skriva men får inte ur mig något bra. Vet vad jag vill skriva om, men ska inte göra det. En härlig känsla är det dock. Har inte känt den på länge skumt men såå underbart!

Nu vill jag bara ha ett sms där det står "Hej :) ..............." haha. Vet vad där ska stå, men vågar inte skriva ut det :P

Hoppas att de här fem veckorna kommer gå snabbt annars blir det nog jobbigt.

Idag hade man ju velat vara på stranden men eftersom alla jobbar och de som är lediga redan gör annat så stannade jag på min balkong. Inte lika härligt och mysigt men det går an. Får väl se vad jag mer hittar på med idag. Vill inte bara stanna hemma i alla fall.

och förresten så fyller min smålandskompis år idag :) Grattis Macus! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0