26 juni <3

Idag fyller Emilia år! :D Haha ännu ett år närmre pensionen. Haha nädå skojade bara, fast det är sant:P

Idag vaknade jag av att min mobil ringde, tänkte först att nja jag pallar inte gå och hämta den i soffan. Men jag gjorde det ändå:) Det var min söta mamms som väckte mig :) Hon kom snabbt förbi med bullar och tårta och en blomma och en visp och en potatisskalare och aftereight :) Hon är underbart knasig, sen sprang hon ut igen för hon ville inte vara här mer:P haha.

Har även fått en jättefin skål! :D Dagen kan inte ha börjat bättre kan jag säga. Synd bara att man (läs någonannan) har tvättid nu. Men har man träningskläder som behöver tvättas så har man haha:)

Nu ska jag väl börja städa och ha mig här hemma för ikväll kommer "släkten". Mamma, Perola, David, Min, Emelie, Cacce, Caroline och Sebbe. Ska bli mysigt!

Imorgon är det med girlsen här hemma. Och då kommer även Mandis och hennes kompis hit :) Mysigt Mysigt!

Det är detta som jag älskar med födelsedagar, man har något att skylla på för att få träffa ALLA som man tycker mest om samtidigt! Fast en får jag träffa ensam för annars får han panik ;) haha.

Jaja nog snackat, känner att jag kan hålla på läänge till för jag är så glad :) Men inget intressant kommer komma ut ändå:P Så nu är det mat och städning som står på schemat :)

Guttansbananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0