3 månader...

Har så mycket som jag vill få ur mig men jag tror inte ni vill sitta och läsa mitt babbel:P Men men, lite får ni göra :)

Igår var det begravning för min mormor. Jag var inte där... Vet inte om jag hade velat gå eller om jag stannat hemma om jag hade fått reda på vart det var och vilken tid det var. Men jag visste inte något av det, bara vilken dag det var. Och det som kändes bra var att jag kände ingen skuld till att inte gå dit. Jag tänkte på mormor ändå. Körde ner till stranden och tog ett snack med henne, haha. Jag vet att hon vet varför jag inte gick. Och det är det enda som behövs.

Jag känner även på mig att ? vet vad han vill. Skulle vilja att det skulle vara en annan utgångspunkt, men nu är det så här det är och jag accepterar det. Hur det än är så tror jag att det är meningen.

Imorgon är det midsommar och jag jobbar... Både öppnar och stänger på samma dag, det ni! haha. Sen blir det väl partaj hos Iban på kvällen. Är inte så sugen på att festa så blir en lugn kväll tror jag :)

Tror jag ska handtvätta min klänning nu så jag kan ha den i morgon.. Sen blir det maud.

Ha det brau! Haj me di!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0