Babbel...

Då har ännu en stängning flugit förbi och ikväll var det jag som höll i allt. Rätt stolt över mig själv för det gick superbra! Hade riktigt mycket att göra hela tiden men vi var i tid med allt. Älskar att jobba med folk som inte klagar och vet vad de ska göra. Riktigt gutt!

Det man saknar mest när man bor själv är att ha någon att komma hem till. Någon som frågar hur allt är och om allt har gått bra på jobb. Någon som man kan prata med lite. Jag har ju Simon i och för sig, men han brukar inte svara mig när jag frågar hur hans dag har varit :) Har försökt få honom till att fråga mig också, men ingen framgång där inte :P

Usch ja, nu ska jag nog sluta skriva här för ikväll. Antingen blir det bara sämre humor eller så handlar det om någon ni inte vill läsa om :) Så godnatt på er :)

Xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0