En timme kvar!

Imorgon fyller jag år:D Jag växer nog aldrig ifrån att tycka det är roligt att fylla år  :) Det och julafton är det bästa på hela året :)

Har varit en supervarm dag på jobb i alla fall. Inget kul att jobba när man bara står rakt upp och ner och svettas. Men men vi genom led den med. Sen var jag blomsterbud till Caroline :)

Hon ville ge sin kära på-G-kille en blomma, så vi körde dit med en ros. Vi tänkte ut att vi skulle sätta den ute på hans uteplats i en mugg med vatten. När vi kom dit såg vi att han var hemma... Aj aj aj :P Men snabb som jag är sprang jag av bilen satte blomman och sprang allt vad jag kunde till bilen igen. Väldigt onödigt springande men kul var det.

Sen bar det av till Mamms och Perola. Var ett litet möte där med Chews-4-health. Intressant, vill sätta igång nu.

Och sen hann jag med en liten runda till mitt kära jobb igen. Var ju tvungen att käka lite, kom på att jag inte hade ätit mat :) Där var Sofia:) Fick en liten lapp av henne haha. Håller med dig, S+E=Bra.

Och nu väntar jag bara i min kissluktande soffa. Vill verkligen ha en annan för det är inte mysigt att sitta i denna. Fyy! Ska snart införskaffas en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0