Gårdagen

Hur skulle man klara sig utan sin dator :P haha.

Igår åkte jag, Caroline och JätteBurgaren in till Malmö. Det var tänkt först IKEA sen Entré. Men vi hann bara IKEA. Så vi körde in till centrum där Emma (JätteBurgaren) skulle på arbetsintervju. Släppte av henne och sen bar det av till Old Bones Tattoo där mammsen satt och var nervös ;)

Väntade över en timme för att komma in och lägga sig på britsen och bli tattad :) Jag har en jättefin bild på henne där hon gör grimaser så det knappt är sant, men jag fick inte lov att lägga ut den. Skrattar varje gång jag ser den. Ni kan kanske tänka er den istället och sen skratta haha. Sen åkte jag och mamma (vi enda som var kvar för alla andra hade något annat att göra) till Möllan. Satte oss på Mascot och åt good mat :)

Alltid lika mysigt! Sen bestämde vi oss för att köra till Ystad och käka glass och kolla på fiiilm.
Sagt i glasskiosken:
E: Tar ni kort?
G: Nej! (Vänder sig om och går)
Konstig gubbe!

Hyrde den Bröllops Duellen, riktigt bra var den! Måste ses! 

Nu ska jag gå och byta om och ta ut mina bullar från ugnen för jag börjar om knappt en halvtimme. Tänkte vara lite busig idag och köra ner till jobb. höhö...

Ha en underbar dag! Förresten hennes tatuering blev sååå fin! Resten ska bli klar på min födelsedag så då får ni kanske se den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0