Har ju mina aningar...

Okej, är man så feg så att man skriver en kommentar anonym och skriver "Fan vad jag hatar dig" så tar jag nog inte det på så stort allvar. Tar det mer som: Hur feg kan du vara som skriver något sånt och inte kan stå för det du känner. Man får ju inte ut något av att skriva det om man inte träder fram och säger vem man är. Helt lönlöst!

Och det mest sorgliga i detta är att om man nu hatar mig, VARFÖR läser man min blogg då? Låt bli annars, du måste inte!


Minigolf idag med Cacce, kände att jag var tvungen att komma ut lite. Mår ju som sagt bättre idag :) Måste ju inte berätta för alla hur det gick, men kul hade vi :D Vi ska träna så i slutet av sommaren har 20 poäng, tillsammans :)

Käkade pizza i Daniel och Louises lägenhet (Cacce passar deras katter) sen kom Caroline och vi hyrde film. Wild Girls, den var bra! Inte en sån film man tror det är när man ser den på hyllan.

Sen fick jag och Caroline en snilleblixt och bestämde oss för att köra iväg till Götet imorgon :D Så imorgon blir det utflykt! Riktigt härligt och mysigt. Synd att inte Cacce kan följa med.. Men vi ska iväg sen.

Sen ska jag och Sandra göra något kanske :) Får se hur det planeras. Ska bli en spännande sommar.

Nu ska jag sova så jag pallar köra imorgon. Och tack till Sebbe som lånar ut sin bil och står ut med mig. Livet blir lite mer komplicerat med dig, men jag gillar det! Älskar dig min vän!

Godnatt! Xoxo.

Kommentarer
Postat av: S

Klart att vi ska göra ngt :D Om så bara för en helg så ska vi iväg o ta igen tiden vi missat =)

2009-06-08 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0