Hjärna

Just nu har jag någon form av panik.

Jag vill så sjukt gärna men jag varken kan eller får. Jag litar inte riktigt på mig själv och det gör att det blir ännu värre. Varför gör man inte som man borde göra. Lyssna mer på hjärnan än på hjärtat... Är det bara jag som är dum eller?

Säger bara Kejsaren och Kejsarinnan... Internt men så jäkla mitt i prick haha.


När jag gick hem från Caroline ikväll tog jag med mig min kassler i en Maxipåse. Jag gick som vanligt och plötsligt slår jag i påsen i marken. Varför kan man inte göra kortare påsar till oss som är lite mindre långa?! Känns ju döödumt att gå och asa påsen i marken hela tiden. Man ska kanske uppfinna en kortare påse... ^^ Och by the way, det är inte första gången det händer...


Varför blir man alltid hungrig när man går och lägger sig... Problem...

Nu ska jag göra världens svåraste sak... Inte tänka :P haha
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamms

HAHAHA!! Emilia du är för härlig! Du får knyta en extra knut på hantagen på påsen så blir den kortare.

visst var det fiffigt med kejsaren o kejsarinnan. ha tillit min älskade vän.

puss, mamms

2009-06-19 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0