I mina händer höhö

Idag har jag bestämt och styrt på McDonalds. Gick riktigt bra faktiskt, eller kan väl säga det imorgon när jag vet att inte Monica ringer och skäller på mig :)

Var lite nervös i början men jag kan ju allt sen innan så det var bara till att tuta och köra. Ingen fara på taket:P

Imorgon ska jag in till Malmö för att sepå när mamms tatuerar sig ;) Den ska sitta på hennes smalben... Höhö, gör inte alls ont... Får väl hålla henne i handen så hon inte börjar gråta :)

Ska nog även hinna vara en stund med Caroline om hon inte bestämmer sig för att vara med sin på-G-kille. Härligt att hon har hittat en kille som hon trivs med. Är överglad för hennes skull. :D:D

Usch nä, om man kanske skulle försöka sova lite. Ingen annan är inne som man kan snacka med ändå, inte ens Mentor. haha

Xoxo sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0