Pantat burkar har jag också gjort!

Fiifan vilken helg! Ja fredagen vet ni om redan så den behöver vi inte ta om igen:)

Lördagmorgon vaknar vi klockan två typ av att Caroline ringer. Vi ville till systemet och det enda som hade öppet var på Mobilia och de stängde klockan tre. Upp och stressade som in i och hittade inte min börs. Ibland undrar jag om jag ens vet var jag har mig själv:P haha.

Blev glatt överraskad när vi sa hejdå och jag hoppade in i Carolines bil. Kom in till Malmö på 25 min och sprang in på systemet riktigt glada över att ha hunnit :)

På vägen hem blev vi sugna på att bada så vi stack till Dala en timme, härligt! Sen hem och åt och städade och klockan åtta kom alla flickorna :)

Tack alla som var här hemma, det var helt underbart roligt att ni ville komma. Hade sjukt kul! Synd att min kamera är död för annars hade ni fått se bilder också :) Lite senare på kvällen kom Jesper, Ola (bruschan) och Markus hit. Kan inte säga hur lycklig jag är av att ha alla er som mina vänner! Ni är guld värda allihopa :)

Sen for ;) vi till Trend och dansade som galningar. Helt plötsligt kom jag på hur jobbigt detta kommer bli, 4 veckor känns som en evighet. Men jag litar på dig och vet att allt kommer bli bra. Blev glatt överraskad när jag kom till jobb i alla fall:)

Nio i morse skrev TG ett sms och frågade om jag kunde ta skiftet för Emma ikväll och visst bättre betalt plus bättre timmar än 7-17 imorgon :)

Men shit vilken helveteskväll det varit! Allt har varit slut, allt har gått långsamt, inte så många inne plus att där har varit så sjukt mycket gäster. Hann inte med något alls nästan av förstängningen så vi fick lämna det till Cheferna imorgon:) Men det var lugnt!

Saknar C när jag inte jobbar med henne! Känns tomt på något sätt. Kommer kännas konstigt när hon är borta i 6 månader.

Och nu sitter jag här i min ensamhet och vill ha sms, men får inget. Sover nog ;) Nu ska jag sluta snacka och läsa ikapp lite bloggar istället:) Ha en bra natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0