puh :D haha

När man går hemma och inte har något att göra funderar man för mycket. Kommer det gå bra eller kommer det bli som innan? Varför litar jag inte på mig själv. Vill inte sitta här mer. Ska nog ut och gå en sväng sen i alla fall:)

Ska träffa Caroline också en sväng är det tänkt:)

Hon ringde precis och vi ska åka inlines :D Jaaa!! Det är verkligen roligt att göra :)

Har även hunnit färga mitt hår idag, blondt men i en annan nyans. Tyckte den andra färgen var lite för gul, men nu blev det bra :) Plus att jag vågade byta min ring i örat, så nu är där en stav:) ska bara köpa en kortare. Snyggt! ;)

Nu är det inte länge tills jag fyller år :) iiii. 26/6 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0