Rädsla

Kan man vara för lycklig? Känns som att allt är så bra så man väntar bara på att det dåliga ska hända. Varför gör man det, eller jag gör det. Det kan inte vara så här bra, det kan det ju bara inte. Eller?

Varför skulle det inte kunna få vara just bara bra. Förstår inte mig själv ibland. Men man är väl rädd för att bli sårad och lämnad, igen. Hur det än är och hur mycket råd man än ger så är man inte alltid starkast.

Just nu skulle jag vilja skrika ut till alla människor hur bra detta känns, men det känns förtidigt för det än. Fasen vad nojig man är över småsaker som far runt i huvudet på en. Vill ju att det ska gå bra hela vägen.

Men nu är vi här och just nu är det bra. Så nu ska jag njuta av det och inte oroa mig över morgondagen. Inte så lätt när man blir lämnad i 4 veckor :) Men det ska klaras av :)

Nu ska jag kolla på en skojjig film tänkte jag och se om det blir för sent. Tror nästan det eftersom det är helt dötyst i luren :)

Xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0