Stranden!!

Uppdaterar lite snabbt. Skulle kommit iväg till Dala vid tio tiden med C men lite ändrade planer ;) Var där nere vid tolv tiden istället :) C tyckte att jag skulle döö, men jag tror inte på henne :P

Har varit helt underbart väder idag, hoppas det håller i sig :) Har badat sjuhundraelva gånger idag känns det som, till och med så att Sebbe undrade vad det hade tagit åt mig. Men det var najs!

Nu ska jag duscha käka lite snabbt sen bort till jubb. Har en känsla av att det kommer gå bra.

Vill inte släppa dig!

"Hälsa henne att jag säger förlåt" :D Gulligt.

Xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nästa gång du är på Dala kom gärna och säg hej. Du fyller år i morgon och present finns hos oss på Dala badet.

2009-06-25 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0