Usch...

Har precis vaknat efter en helvetes natt/morgon. Börjar med det roligaste:)

Igår tog Sofie, Ida Peij, Ida Beij och Sofia studenten!! Riktgit roligt för de, men jag hann bara gå till Soffe för att Min tog ju också studenten så där befann man sig först! Sofie blev överlycklig när jag kom :D Alltid lika roligt med den damen alltså! Stannade där till klockan blev ett och då bestämde vi oss för att sticka till A9 med henne. Så jag körde eftersom jag var nykter eftersom jag skulle jobba (trodde jag).

Där var trevligt och så, men man blir jäkligt sugen på att dansa när man sitter där :P Upp till Biffens bar det av när de stängde på A9.Inget vidare trevligt ställe, har aldrig varit där innan och jag kommer nog inte dit fler gånger heller. Men det är ju kanske tur att någon gillar det.

Sen hem och sova, trodde jag, var vaken i princip hela natten och jag låg inte i sängen om ni tror det... spenderade min tid på toa... Vet inte riktigt vad som var fel, men jobb kunde jag ju glömma... Inget roligt att ringa dit och säga att man inte kan komma när man öppnar dessutom. Men kanske bättre det än att gå och spy där:P

Jo också till det roliga med det hela... Halv åtta ringde jag Therese men inget svar, jag ringde och ringde, 9 gånger till och med fick jag reda på nu. efter den 9:nde gången kommer jag på att: "Shit, detta är ju en annan person!!". Då har jag alltså ringt någon annan och blivit arg för att Therese inte svarat... Haha, kan man bli mer borta när man är sjuk? Fast tilläggas kan ju då att personerna kallas för TG båda två;) hahaha

Nu mår jag lite bättre, ska försöka få i mig något att äta.

Hoppas alla hade en underbar studentdag igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0