Vi pratar bara gräsklippare

Igår körde jag och Caroline till Ystad. Älskar att vara där! Efter en liten stund kom vi på att vi skulle till Skurups marknad. Så dit körde vi. När vi gått en runda där gick vi till Peppes, Feffes, Puffes eller vad det nu hette ;)

Mamma: Det heter ju Fefes!
Emilia: NÄ! Efes! haha

Inte konstigt att man är som man är när man umgås med er :D Har alltid lika kul med er, älskar er! Så när vi kommer in på EFES sitter där tre "killar" som är SVINfulla. Klockan var nog runt halv sju. Vi försökte att inte kolla och vara som normalt. Så blickarna gick mot ett annat bord där det sitter en familj på tre personer mamma, pappa och barn. Det såg inte ut som att pappan trivdes i sin situation. Om blickar kunde döda säger jag bara.

Vid ett annat bord sitter där ett äldra par och som mamma sa: Är de lyckligt gifta tro? Det där var två frågor, säger Perola. Lyckliga? Gifta? haha. Det jag hörde från de var: Var det Lena? Hur orkar man med sånt... De sa alltså INGET annat till varandra under HELA tiden vi satt där och åt.

Och under tiden som detta händer så snedtänder en av killarna och blir mer och mer agressiv. Där kommer in killar, deras vänner, och han börjar med sitt: Du är en idiot. Tror han var tvungen att intala sig själv det. :P haha. Så börjar de tjafsa om någon gräsklippare och det trappas upp rätt mycket. Till slut var där tre killar kvar vid bordet.

Han säger "Du är en idiot" typ hundrafemtielva gånger. Och mitt i allt ihop säger han: Men vi är ju dina vänner det är vi som bryr sig om dig! Jaha! Känns tryggt! haha. Men följer upp med: Du är en idiot

En servitris kommer in och torkar av ett bord och ber de vara lite tysta för de andra kanske vill ha lite matro.

Så säger den tredje personen: Men vi pratar bara gräsklippare.

Trodde vi skulle dö av skratt. Helt cool lugn säger han detta. Och när kille två går så säger kille  tre: Jaha, ska du sitta och skälla på mig nu en kvart?

Det gjorde min dag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0