Delade åsikter

Nä jag somnade aldrig när jag sa att jag skulle somna. Kunde inte sova.

Jag vet inte vad jag ska skriva för jag vill inte skiva det jag känner. Och ingen jag kan prata med är vaken. Har kommit till en återvändsgränd. Hur gör man? Om inte den ena är sur så är det någon annan och om det inte är det så är det för att jag saknar någon eller så är det för att ALLT känns piss.

Ska nog läsa Björns kommentarer på Facebook, han är en underlig men väldigt rolig person!
"Liksom imorrn när folk frågar mig vad jag gjort i helgen '' nänä men jag låg hemma på sängen igår o kollade på ringaren i notre dame ensam ''....mobbad då eller?"

Även om man mår dåligt så kan man inte låta bli att skratta. Det går inte:)

Ska nog föreslå att han ska skriva en bok med sina kommentarer. En gladbok:P
Sagt av Björn:

- Duuuu..Mamma lägger grodor ägg eller får de kattungar precis som kaniner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0