Jag tar det för vad det är!

Nu är jag ledsen... Tror inte att jag varken kan eller att det är så bra att skriva vad som hänt här, men jag måste skriva lite.
Fredagen var så underbar så det är helt otroligt! Hade inte ens tänkt att gå ut från första början eftersom jag stängde på jobb. Men jag kände ändå att det var något som skulle hända. Körde hem i ilfart och duschade lite snabbt och sen iväg igen till Fidde i ösregn. Gick ner till Horizont och där var MASSOR med folk som inte kom in.

Vi stod i kön en rätt så lång stund, när vi sen tröttnade på att vänta och trängas gick vi till Kebabtorget för att handla lite. Fick pommes av Fidde:) Sen kom cacce gåendes med en kille som hon hittat, hennes kompis får tilläggas, och de stannade och snackade lite. Rätt som det är dyker där upp en kille från handbollen som cacce känner och börjar snacka med honom.

Efter en lång, rätt så hetsig pratstund med honom frågar han och hans kompis om vi vill följa med på efterfest. Varför inte liksom? Vi är aldrig svåra, så vi gick till Parken för att låna toan trodde vi men när vi kom upp igen bjöds där på dricka och vi satte oss ner en stund. Vi satt där och snackade med Daniel och helt plötsligt kom Jocke dit också. Nu bråkar inga grannar längre :P haha.

Efter en liten stund blev vi utslängda för att folket där (som vi inte kände) skulle hem och lägga sig. Men inte vi inte! Nä, vi gick hem till Cacces bror och festade där lite också. Hade sjukt roligt och mysigt där hemma! Vid halv sex tror jag klockan var ,gick alla hem och jag och Cacce kunde gå och lägga oss.

E: Jag vill flytta till Norrland!
J: Äh, ska du gifta dig med en älg då eller?

D: Nä, jag får feber om jag går nu. Jag ska sova HÄR.
M: NEJ!

Och nu ska man ta det för vad det är, KATASTROF! Vill tillbaka, men man vet aldrig vad framtiden har att bjuda på. Hoppas Hoppas Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0