Göteborgstrippen

Var på Liseberg igår :D Även fast man är mesig på karuseller så var det underbart skönt och roligt att få komma iväg. Bästa jag gjort på länge.

När vi kom dit så letade vi lite efter Dennis och Emele men hittade ingen så jag skrev till Dennis. Helt plötsligt kommer Emelie springandes mot mig och skrämmer livet ur mig. Det skulle ju vara tvärtom! :) Dennis hade inte kunnat hålla sig.

När jag och Emelie hade köpt mat så såg vi att en karusell (Kanonen) hade stannat med ett tåg högst upp. Där satt de i nästan två timmar innan de kunde ta ner de. Helt sjukt! Tur bara att de inte var upp och ned.

Det hann också bli väldigt många knasiga felsägningar men som alltid glömmer Emilia allt. Men men, sån är jag. Jag kommer ihåg en sak som Caroline sa på vägen upp. Vi kör förbi en skyllt där det står Tjolöholms slott. -Sjöholm? Eller hur säger man? Lägger Caroline till med. - Hur kan du få det till det? -Öhh, jaha!! Nu ser jag!

Vi bestämde oss även för att stanna till hemma hos Emma :D. Visste inte riktigt var hon bodde eftersom Caroline har bara varit där en gång innan. Men hon hittade dit!!! Stolt över henne :D

Kom inte hem förrän halv två i natt så har varit riktigt trött och sliten på jobb idag. Och nu kom Caroline hem här.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vilken av felsägningarna vill du jag ska påminna dig om? :)

2009-06-10 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0