Wiie

När jag läser igenom mina inlägg här så inser jag att jag skriver om allt möjligt. Inget sammanhängande alls. Skulle vilja att det skulle vara det men då blir det ju inget kul... Plus att jag är nog rätt kass på det med :P

Inatt somnade jag inte förran halv fem tror jag klockan var. Men det gjorde inte mig något för fick utrett en del saker som har varit lite frågetecken den senaste tiden :)

Halv elva ringer C mig i morse och frågar var jag blir av. "Oj, just det jag skulle ringa när jag cyklade hemifrån halv elva". Klar vaken och packade som satan.:) Cyklade ner till stan och mötte upp C och sen vidare hem till Sofia :) Där blev det frukost. Sen var det ut i solen som gällde, har väl fått lite färg men inte allt för mycket.

Kom på när vi låg där att vi var så sjukt varma så vi satte igång hennes vattenspridare och sprang lite i den tills C fick för sig att "ta sönder den" haha.

Sen lunch med Caroline :D Vi hade lyckorus här hemma. Eller mest jag men hon var också lycklig. haha.

Och  slutligen jobb efter fyra. Var en helt sinnessjuk kväll, gäster heela tiden och bara fem man inne. Men ändå var vi i tid när vi stämplade ut, det ni, det är en stor bedrift :D

C ska inte bli farmor i alla fall, för då måste hon ha mossantrosor. Sånna som går hööögt upp i midjan. Men i själva verket så menade hon mormortrosor men blev helt fel :D.

Nu ska denna damen sova lite, är ju ganska trött efter en sån här fullspäckad dag :P Får väl se vad som händer imorgon, är öppen för förslag.

Godnatt allihopa everybody!

Xoxo <3 (nu blev det så igen, men hoppas ni har överseende med det, var ju ändå min dag. Så lite sammanhängande kanske)

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

japp, en riktig toppendag! :)

Har du några planer för dagen då?

Kram, http://esth.blogg.se

2009-06-23 @ 10:54:09
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0