ABH

Jag kommer inte in på min jobbesida så nu vet jag inte när jag börjar imorgon...:S ! Panik:P

Har ni kommit hem från Malme. De förtjänar att vinna:) De är riktigt duktiga! ABH <3 haha. Och en av de är riktigt snygg:P haha. Så alla från Trellehulla som var där (vi var nog flest) röstade på de. Och sen kom vi på att jag skulle starta ett band "Emilia with tha gang" haha. Mmm kan ju gå... Eller inte.

Riktigt kul att ha börjat träffa de i det gänget lite mer. Ses lite överallt. :)

Jag tror att jag har lite bloggtorka. Inget kul att sitta vid datorn längre. Har nog gjort det för mycket så jag har tröttnat lite. Har inte ens läst Beckas blogg sen i fredags... Lite panik där alltså:P haha Ooookej.

Var hos min UNDERBARA mamms innan idag och fikade lite. Hon hade funderat lite på mig:P haha. Om varför det är så här och vad som händer och allt sånt. Och jag håller med henne fullständigt. Har till och med funderat och kommit fram till alldeles själv att det jag "ville" var egentligen inte alls det jag vill. Jag vill vara fri och kunna göra precis det jag känner för i den sekunden jag är i.

Inte binda sig till något utan bara få vara jag. Det har jag velat länge och vill nu med. Såg väl inte riktigt klart där ett tag:P haha. Även om jag fortfarande tror på det så är det inte det jag vill just nu.

Får väl se vad jag tar mig till under detta året:) Ska bli spännande. Nu ska jag läsa Beckas blogg, lär ju ta en hel evighet:P haha.

Emelie kommer snart hem!!! :D:D:D:D Love you girl! <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad roligt att de vann och det var trevligt att träffa på dig, var ju så länge sen :) (räknar inte horizont)

2009-03-17 @ 10:43:48
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja det tycker jag absolut vi får göra :)

2009-03-17 @ 20:15:08
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0