ARI

FAAAAAAN!!!!! Emelie, om du läser detta innan vi pratar så, FAN alltså! Just nu är jag inte så glad på mitt jobb. Kollade precis vårt schema och det positiva är ju att jag ska gå med Camilla, det är ju kul :D Men även att Emelie har fått byta helg, så nu jobbar vi varannan helg och kan aldrig gå ut tillsammans...

Jag är både arg ledsen förbannad och glad. Shit alltså. Kan man inte ta hänsyn till något eller måste man bara vara elak för att man har makten att vara elak? Jaha nu är det ju inte lika kul längre... Får väl se hur vi löser detta. Det finns väl lösningar till allt, eller det finns det, men det får vi väl reda på sen.

PISS! ARRRH....


Men men, lösningen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0