Co´z we belong together now

Är nu två filmupplevelser rikare. :) Tack för en  trevlig kväll:)

Idag blev det lite jobb faktiskt. Skönt att komma igång igen. Man blir helt rastlös av att vara hemma och vara sjuk. Sen blev det stan en runda och hem och städade satan:P. Hatar att komma hem till en skitt lägenhet. Så nu är här fint ett tag i alla fall. Städar typ alltid tycker jag. Alltid på jobb när man iknte har något att göra, man går och plockar och torkar överallt. Sen när man kommer hem ska man göra precis likadant... Långtråkigt, så därför pallar jag inte med en hel lägenhet också. Som jag dessutom inte ens trivs i.

Sen kom mamms och Amanda hit och Amanda öppnade paket:) Hon fyller 16 år IDAG:D Min stora lillasyster! Sen körde vi in till Malmö och käkade på Mello Yellow. Där är alltid supergod mat:) Efter det var vi så mätta så vi bestämde oss för att köra till Trellehulla och äta glass på mitt underbara jobb. Sen var det filmtajm som gällde:)

Den stora frågan just nu är VARFÖR. VARFÖR varför varför??? Och fast jag frågar så får jag inget svar... Önskar ingen, inte ens min värsta fiende (även om jag inte har någon fiende alls), att ha det så här eller må så här. Shit alltså.

Men nu ska jag försöka sova lite. Xoxo;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0