En helt vanlig tisdagsdag när man är sjuk

Har varit hemma idag också. Ska även vara hemma imorgon. Tråkigt eftersom man inte gör ett piss. Hatar att bara inte göra något. Men jag orkar inte vara uppe hela tiden.

Har kollat på film med mamma idag :) Gjorde lite negerbullssmet till mig:) haha. Först kollade vi på "Penelope". Handlar om en tjej som föds med en grisnäsa. De tror att det är en familjeförbannelse som hävs när hon gifter sig med en blåblodig man (kunglighet;) haha. Den var faktiskt på något sätt bra, men inte så  där WOWbra:)

Sen gick mamms och städade lite och gjorde lite nytta medans jag satte igång en till film:P "Turn it up" en typisk Emiliafilm. Handlar om dans och undomar, det är nog det bästa man kan se på. Man blir så inspirerad av att börja dansa och man blir så glad av det. Men tar man tag i det och verkligen börjar dansa på sin fritid (förutom hemma och på Magget) NÄ för det gör man inte. Fan alltså, man ska kanske ta tag i det någon gång och känna "Fan vad jag är bra!". Får nog göra det snart.

Nu ska jag käka lite kyckling och ris, älskar maten här hemma:D sen funderar jag på om jag ska gå iväg och få lite frisk luft och hyra en till film. Får väl se:)

C U later aligator :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0