Gone with the wind

Just nu i denna sekund har du hjälpt mig att se klart. Hur fan tänker du människa? Är det jag som har varit "blind". Vad är det jag har gillat hos dig, känns som att allt det är borta. Sorgligt men sant, mest för dig. I´m moving on and I don´t want to go back.

Jag ska inte bli någon jäkla polis! Jag ska bli FLORIST. Jag gör det jag vill göra och jag mår bra av det! För ett tag sen hade jag nog gjort vad som helst för att "bli polis". Men inte nu längre. Nu (har vetat hela tiden egentligen men man vill väl inte se) har jag insett att det jag kände var helt rätt, men det jag gillar finns inte kvar längre. Han har försvunnit. Han lever fortfarande, men inte den killen som jag gillade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0