Klantig tjej 88:a

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu helt plötsligt... Det jag skrev om i förra inlägget, har jag redan försökt ha en rak kommunikation om. Men det är svårt att ha det när det inte alls funkar med kommunikation här. Men just nu i denna peroiden har det känts bättre. Och det är ju positivt. Men det är klart att jag ska prata med er om det. Absolut!

Idag trodde jag att jag fått en spricka i tummen, var helt svullen blå och röd och kunde inte röra den alls.... Men det har jag inte kan jag berätta:) Och det är ju skönt. Sen klämde Camilla sitt långfinger under en TUNG sak:P så det blev helt svullet och blå/lila, usch stackars oss...

IMORGON KOMMER EMELIE HEM! :D LÄNGTAR så sjukt mycket, men jag lär inte träffa henne ändå för det... Jobbar ju kväll imorgon och fredag med. Men men får väl se:)

Fast det är supertråkigt att gå till jobb klockan 16.45 så blir man glad när man kommer dit. Vissa människor är underbara, det bara är så.

Nu ska jag sova lite, känner paniken i kroppen snart... MÅSTE SOVA...

Lots of love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0