Kramp i magen

Det underbara med mitt jobb är att jag får jobba med Emelie och Camilla! Vi är inte riktigt som alla andra;) haha. Känner man inte oss kan man tro att vi är rätt störda. Men vi är bara vi:)

Idag stängde vi på jobb. Gick snabbare idag än igår, det var alltså helt okej:) Jag stängde kök för första gången, allt är säkert inte helt perfekt men det är stängt:) När vi egentligen skulle gå hem stannade vi utanför och snackade i nästan en timme.

Jag fick kramp i magen så mycket jag skrattade. Och det absolut sjuka med de är att man kan inte återberätta det till någon annan och få till det lika roligt! Ingen skrattar lika mycket! :) Men det gör inte mig något, för jag har de och jag skrattar :)


Har nästan allt bestämt till lördag med:) Och jag tror jag kommer gilla det precis lika mycket som Emelies välkommen-hem-fest. Och den gillade jag riktigt mycket:) Bara det att denna gången blir det utgång i Malme:D


Imorgon ska jag till Mammsen! :D:D Wiie!:D haha.

Och nu ska jag sova:) Älskar att träffa mina vänner:) Ni gör mina dagar glada:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0