Lite mer

Förstår nu... Jag skulle vilja spela bandy men jag vet att jag suger på det, så därför skiter jag i det. Även om jag inte allra helst skulle vilja spela det. Och om jag verkligen hade velat hade jag provat i alla fall. Men som sagt ett dåligt exempel.

Så till hälften förstår jag. Men den andra halvan kommer jag nog aldrig förstå.
Jag vill jättegärna bli florist, men jag väljer att utbilda mig till polis istället. Varför? Nja jag vet inte riktigt. Men jag gör det ändå. Kanske blir jag nöjd med att vara polis, kanske inte. You never know.

Nu ska Emilia sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie w

Tänk att jag gick in nu och kolla din blogg för jag VISSTE att du skulle ha skriv ett till inlägg efter jag läste sist ;) <3 <3

2009-03-09 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0