Lyckat

Nu har man kommit hem igen efter en oplanderad kväll, men väldigt lyckad sådan:)
Skulle egentligen till Tomelilla och partajat med Ida och Tobias. Men kände mig lite krasslig och för trött för att sätta mig i bilen och köra dit. Kanske lite lat också till och med:) haha.

Pratade med Jesper på msn lite och han och Markus ville hitta på något. Så tillslut efter många om och men (egentligen inte) så slutade med att jag, Jepser, Markus, Martin, Caroline, Kevin och Sara satt hemma hos Jesper och hade supertrevligt:)

Var egentligen så att jag skulle vara ensam med grabbsen men Caroline blev så sugen när jag frågade henne om hon hade lust att hänga med så hon skickade hem sina kompisar och kom:P haha. Älskar sånna kvällar som bara blir utan att man bestämt något:)

Vid ett tiden så gick vi ner till det berömda Magasinet. Är inte samma sak utan Emelie och Cacce men det är fan i mig kul där:P haha. Och idag fick jag reda på en sak som gjorde det ännu roligare att vara där igår:) haha. I made it! Är inte så illa som det låter:)

När klockan var tre och vi hade tagit våra jackor så sa alla typ, fan vi vill inte hem. EFTERFEST!:) Ooookej! Klart det blir efterfest hemma hos Jesper. Så vi traskade upp där igen och satte oss i hans soffa och skrattade och hade allmänt trevligt! Vid halv fem tiden var det tänkt att vi skulle gå hem men jag var så jäävla trött så jag visste inte riktigt vad jag gjorde:P haha. Så jag somnade på soffan. Egentligen skulle ju Markus sova här hemma med Simon så han hade ju kunnat bära mig hem. Men så blev inte fallet:) haha.

Och nu har jag nästan precis eller för typ en timme sen kommit hem. Sjukt kul att träffa Jesper och Markus igen. Och jag är nästan säker på att det kommer fler tillfällen:) Helt underbart kul:D

Ikväll ska vi nog kolla film, en liten reunion:P haha. Var ju såå länge sen sist. Fast först ska jag iväg och heja på Millis när hon spelar bandy:) "Heja heja".

Nä nu ska jag städa upp all jord och den söndriga krukan som någon av de underbara katterna har vält ner. Min finaste! Arh!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaså så ni hade efterfest? :D Skoj. Själv somnade jag på en gång när jag kom hem ;p

2009-03-08 @ 16:26:12
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Haha, nej jag vill inte heller gå hem men Kevins syster ville åka lite tidigare :) Det var trevligt att träffa dig/er också ! :D

2009-03-08 @ 19:27:13
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0