Palla (älska det ordet:)

Nu skulle jag egentligen städat och varit hur duktig som helst. Men tappade all lust och ork till det när jag satte mig här... Fan jag hade ju bestämt mig! Allt var bra, tills nu. Piss!

Just nu hade det suttit fint med en enkel biljett till någon stans ute i världen. Kanske Köpenhamn så hade man inte varit så långt ifrån mamma:) Nä men typ där man kan slappna av och glömma bort det som finns. Inte låta allt försvinna, bara en del av det...

Tänk dig att slitas mellan två olika saker varje dag. Ta som tillexempel: Du vill verkligen verkligen spela handboll, men får inte. Det är bara fotboll som gäller. Och det kan inte du ändra på utan bara andra i din omgivning. Skitkass exempel men ändå rätt bra om man förstår den rätt:) Du vill spela handboll men pappa säger att du inte får utan du ska spela fotboll istället.
Fan vad bra liknelse, haha.

Nä fan Emilia, ta tag i ditt liv nu och börja städa:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0