Smile

Har en underbar känsla som har varat typ hela tiden sen jag började jobba:) Innan tyckte jag bara att det skulle bli drygt och tråkigt, men kul att Camilla jobbade:) Så när jag tog min första gäst så var det lixom en helt konstig känsla! haha. Var helt glad. Ja så jäkla kontigt är det väl inte att jag är glad, men så där über glad:P haha.

Härligt! Efter jobb bestämde sig Camilla att gå en bit med mig och vi började snacka lite som vi alltid gör:P haha vi är numera kända för det:) Det var så mysigt så vi gick lite till:P haha. Kom fram till en superbra sak i alla fall:) Plus att där är inget matställe öppet en onsdagkväll:P Vi var hungriga, när vi hade gått från MC DONALDS:P

Nu sitter jag här och käkar glass och snackar med Sebbisch. Ska stänga med Camilla imorgon också:) Längtar lite tills jag bröjar:P haha.

Nä nu ska jag göra något vettigt (klockan 00.40 en onsdagkväll :P) Men jag tror det går:) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0