Tack!

Jag slipper betala 2000 spänn för krocken. En sten flög iväg från mitt bröst. Helt jäkla skönt att slippa. Har inte ens de pengarna så jag hade klarat av det. Fy satan:P haha

Sitter i soffan hemma i Ystad, Sex in the city har precis börjat och jag kokar ägg. Blev så himla sugen på det haha. Mamma och Perola sover och jag hostar som en död kråka eller vad man kan kalla det:P haha

(fem minuter senare)
Nu har jag ätit mitt perfekta ägg, inte för hårt inte för löst.
Oooch jag hostar fortfarande.

Blev bjuden på party på lördag, men jag vet inte riktigt om jag ska följa med. För det första så börjar jag ju nio på söndag (men när har det stoppat mig) och för det andra så... ja så är det ju så. Men skulle jag dö? Nä säkerligen inte. Skulle jag må bättre av det? Nä säkerligen inte. Hade jag haft kul? Ja kanske det. Hade jag kul sist? Nja sådär, fanns ju vissa inslag i kvällen som kunde varit bättre. Jaja vi får väl se, det är ju bara måndag idag.

Hur kan det komma sig att man kan ge råd och se saker från en klar syn när det gäller ens vänner? Men när det kommer till en själv sitter man i samma sits som sin kompis gjorde när man själv gav råd och fattar ingenting. Mamma skrattade åt mig innan när jag pratade med Cacce. "Jag känner igen det Emilia, varför gör inte du lika dant?" Sant! Tror vi ska hitta en hobby jag och Cacce så vi slipper tänka så mycket, så kan Emelie haka på när hon kommer hem:) haha

Sitter alltid för länge och skriver inlägg, nu är det typ minst en halvtimme sen jag åt ägg:) haha.
Nä nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova tidigt för en gångs skull.

Du behöver nog inte ångra dig, det kommer fler tillfällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0