To old for what?

För gammal? Hur kan man vara för gammal för något? Kanske för barngungor på lekplatsen eller att äta barnmat eler sådär. Men för gammal tycker jag det finns inte för mig. Har nog inte använt det uttrycket någon gång. I och för sig är ju inte jag så gammal men ändå. Det blir ju vad man gör det till.

Vill inte gå in i den tankegången ens. Vem vill vara för gammal för något? Inte jag, jag vill leva livet och ha roligt. Och med det menar jag inte festa varje helg och supa mig full och göra precis vad fan jag vill. Men om jag nu kan göra det varför ska jag undvika det? Finns inget rimligt svar för det:P haha.

Men om det ser annorlunda ut om några år lever jag livet ändå, för jag väljer att göra det. Och att tänka att man är för gammal för något, blir man det också automatiskt.


 
Och vet ni vad? Jag har börjat fundera på en till tatuering:P haha.
Det är som jag och Markus sa i helgen, det blir som en drog. Gör man en vill man bara fortsätta. Men inte mig emot:)

I så fall skulle det vara en "blomranka" på vänstra höften:) haha. Får väl se hur det blir med det:) Men är rätt sugen på det :)

Nu skulle jag gärna velat prata lite med Emelie. Saknar henne så det inte är riktigt klokt. Saknar våra promenader sena kvällar. Men snart är de här igen (kvällarna alltså) :) Vi tre är underbara :D haha Och ingen kan göra något åt det;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0