Torka

Nu pratar jag med Cacce! Precis nu i denna stund:D Rätt svårt att lyssna skriva tänka på vad man ska skriva och svara på vad hon snackar om. Snacka om att kunna göra många saker samtidigt:P haha Feburari:D hahahaha

Idag har vi varit modell för en dag:) Eller några timmar, riktigt kul alltså! Klart lätt att man hade gjort det igen! Tack för en underbar dag!

Har haft en underbar kväll också, fast jag inte gjort så mycket mer än att städa köket, handlat med Sebbe och suttit vid datorn:) Datorn har varit bäst! Har varit riktigt kul att snacka lite med er. Plus att jag blivit dissad:P haha;)

Tror denna helgen blir speciell denna med:) haha. Förutom att jag ska jobba varje dag med:P


Måndag bli nog rolig den dagen med:) haha.

"Jag snubblade över mig egen fot."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0