Wonder

Äntligen en "lugn" dag:) helgen har gått i ett, har inte hunnit sitta ner och ta det lugnt en enda gång. Inte ens mina raster på jobb har varit lugna. Och jag kan säga att det känns i hela kroppen... Men men, har varit en rätt så rolig helg ändå:)

I lördags öppnade jag med Sofie:) Efter öppning så kom det folk HELA tiden. Hade rusch i FYRA timmar. Snacka om helt slut efter tre. haha. Men fick gå 45 minuter tidigare för då hade vi fått in så pass mycket folk att jag inte behövdes längre:) Och då helt plösligt kunde jag vara i tid till Södan:)

Sebbe kom och hämtade mig kvart i fem, så det var bara till att gå hem och packa sin väska och sen gå ner igen typ:) Märktes att det var sjukt länge sen jag spelade fotboll:) haha. Hade en helt annan "relation" med bollen innan om man kan säga så, haha:P Men men jag gjorde mål:D På Sebbe med:P haha.

Sen lite senare på kvällen var det förfest hemma hos Sebbe:) Inte alla från "Södangänget" men nästan alla kom dit där:) Riktigt trevligt faktiskt! Hade lika gärna kunnat stanna där som att gå till Magget. Ibland blir jag lite arg på folk som inte kan respektera andra. Va fan tänker man med då? Den man sitter på eller?

Igår var det ännu lite mer jobb, som vanligt. Lite jobbigare att gå till jobb igår morse:) haha. Men jag klarade det galant:) Sen gick jag hem till Sofie som slingade mitt hår. Syns inte så mycket men det blev inte helt fel:) Efter det gick jag hem till Sebbe för att hämta mina saker och snacka lite skit:) haha. Skönt att ha någon som förstår.

Fick precis sms från min underbara arbetskamrat Camilla:) Så nu ska vi på dejt en timme innan vi börjar jobba:) Stänger ju tillsammans tre kvällar denna veckan:) Mina enda kvällar:P Sen är jag ledig alla de andra dagarna. Såå härligt ska ni veta:) Så nu ska jag laga lite mat som jag ska ha med mig till min rast, är sjukt trött på McD-mat:P haha.

Varför ser man inte möjligheterna i det man har, istället för att tro att man kommer få något negativt? Det fattar inte jag.

Tack för mig:P Mycket text, men mycket har hänt:) haha. Hörs kanske ikväll:) Puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0