Jag är på!

Äntligen har jag varit ute och gått med Emelie igen:D Det var ett tag sen sist tyvärr. Men det är som vi kom fram till, man vet att man alltid har de där. Det är så skönt med Emelie och Cacce, man måste inte höras varje dag, man måste inte ses varje helg. Men man vet att inget förändras. Vi finns ändå för varandra, alltid!

På jobb igår:
Emelie - Emilia vad tittar du på?
Emilia - Jag har fastnat!


När vi hade varit så duktiga och gått i över en timme så gick vi ner på jobb och köpte vars en kaka:) haha. Vår frys på jobb gick sönder igår så det var halva priset. Undertiden vi satt där kom en väldigt konstig kille in. Tror han var hög eller något. Han gick runt och yrade och skulle köpa en stol av mig och Emelie. Han ville ge mig 500.000. Jag säger inte nej;) haha. Sen snackade han med någon i ketchuppumpen "Jag har försökt sälja stolen nu". Sen skulle han sätta sig på en stol men ångrade sig i sista sekund och sa "Nä det här har jag inte tid med!". Vi skrattade så vi grät. haha.

Fick även sms av underbara Sofie med:) haha:
Ni är så gulliga:) jag gillar er, även om ni går mig på kuken;)

Hon är inte riktigt riktig! Men älskar hennes humor;)

Har även underbara planer med Emelie, ska bara få med Cacce i det med ;) Sen blir det åka av det :D haha.

Tror och hoppas att det nu blir lite bättre, finns kanske något/någon som är bra:P haha.

Nu ska jag försöka sova lite tror jag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0