29 mars 2009

Dagen idag har inte varit som alla andra:)

Vaknade av att Emelie ringde till mig och frågade om vi skulle in till Malmö med Jesper och Markus:) Först körde vi till det nya köpcentret Entré. Fy tusan vad stort det är!

Får nog köra dit igen för det enda vi hann var att äta och köpa tuggummi till Markus:P haha. Plus ett par affärer:) Sen var vi tvungna att köra till IKEA och köpa en garderob till Emelie. Annars hade jag kommit för sent till jobb tyvärr.

Inne på IKEA hade vi världens show med att inte köra på folk eftersom sidorna var typ två meter :P Tror det bara var vi som blev överkörda. När vi kom ut till bilen kom vi på att vi inte riktigt tänkt på hur allt skulle få plats. Så det var lite krångligt att vara fyra pers plus en sak på över två meter plus bred som två platser i bilen:P haha. Men det gick efter många om och men och riktigt mycket skratt! Jag och Emelie fick dela på en plats, så efter en stund började min halva balle (eftersom det bara var så mycket plats jag hade) domna bort. Så vi skulle försöka ändra oss lite. Om någon hade sett oss hade de nog trott vi var störda eller något. För vi rörde typ på överkropparna och efter ett tag kom vi på att vi absolut inte kunde ändra läge:P hahaha.

På jobb har det varit helt kaos! Allt har blivit fel och riktigt mycket folk har det varit också. Jag råkade vrida min arm på något konstigt sätt när jag satte ner en pommes så jag har riktigt ont i den nu. Så om här är fel så är det därför:) Vi hann inte med allt som skulle göras eftersom vi var fyra man efter åtta. Och det är riktigt lite. Annars brukar vi vara minst fem i alla fall. Men i alla fall så hann vi inte med något med förstängningen nästan. Så vi sprang runt som yra höns jag och C. Och oturligt nog så är det special på alla saker på söndagkvällar:P

ALLT hände och det var inte rätt:P haha. Nu på slutet skulle C ta ut vattnet ur diskmaskinen, hon drar ur proppen och ALLT vatten rinner ut på golvet. C står med Proppen i handen och bara kollar på vad som händer haha, sen kommer hon på "OOOJ, HJÄLP" och tar en skrapa och när hon håller på med det går skrapan isönder:P haha. Sjuk kväll, vi kom ifrån jobb 00.00:) haha.

Inne på IKEA kom vi på vad vi ska göra nästa helg, då är man riktigt knäpp om man planerar nästa helgs fest :) haha. Men vi trivs:D

Dagens citat:
J - Jag är så givmild, jag kan gå och skrika om jag vill!

Om man hade skrivit en bok om Jespers citat hade man bara kunnat läsa i den om man varit nere någon gång och skrattat så man nästan dör:) Det är så härligt att vi börjat umgås igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0