Helt galet!

Har kommit hem nu från en galet rolig kväll igår:)

Först färgade jag håret hemma hos Sofie som även klippte det, riktigt fint. Sen mötte jag upp Cacce och Emelie på Harmony. Och allt det som jag ville äta var slut där. Skit tråkigt! Men men, Thaipastan gick ner, lite i alla fall:)

Sen gjorde vi oss i ordning tills alla kom:) Det var: jag, Emelie, Cacce, Caroline, Camilla, Nisse, Fidde, Markus, Jesper, Iban, Ola (storebror:P) och Martin. Det var längesen det var en sån förfest som igår.

Vi kollade på Leroy som dansade, snackade skit, sjöng och dansade och hade sjukt kul! Jag till och med vann på singstar mot fyra stycken på samma låt:P haha. Vid ett tiden var vi på väg till Magget. Vi skulle bara fixa oss lite till innan vi stack, gå på toan platta håret och så där ni vet ;P Jag satt på dass, Iban och Ola stod i hörnet på toa (haha) och Emelie plattade håret. Mycket effektivt! Tills jag insåg att DÄR VAR INGET TOAPAPPER! Emelie öppnade dörren och utanför står ALLA och tittar in på mig som sitter på dass:P haha. Och Iban satte sig på badkaret så att det sidorna "lossnade" och ramlade i golvet så att Ola blev rädd. Till slut kom Emelie med papper till mig:)

Sen märkte vi att vi hade ju shottar kvar så då var vi tvungna att ta de innan vi gick. Så vid kanske kvart över ett var vi på väg:P Efter att Markus ringt och tjatat lite på oss;). Och Magget var underbart med Emelie igen! Och ett plus var ju att Caroline och Camilla var där med:D Saknade dock Cacce! Men hon var ju tvungen att gå hem och sova för att vi ska kunna kolla på henne nu om en timme när hon spelar match :D

Sen var det efterfest som gällde hemma hos Jesper! Det är underbart kul! Och i vanlig ordning (förutom att Emelie Iban och Ola var där) så blev jag så trött vid fem så jag och Emelie stannade och sov över :) Jesper fick sin stora säng som vanligt! Jag och Markus sov på ena sidan och Emelie och Ola sov på den andra. Inte lika kallt denna gången, men TRÅNGT! Låg som en sardin som säger "kom och hjälp mig att dö" typ:) Var ju lite rädd för Markus där ett tag, trodde han skulle mörda oss eller något;) haha. Så bäst att ligga tyst och stilla! Men det var nog för att han var nervös för idag ;) Han gör klart sin tatuering:D Jag vill med ha!!

I morse när vi hade vaknat och Markus kört iväg gick vi in i Jespers stora säng (tycker han får fixa en större till nästa gång;) och låg där och mös i en timme eller så:) Och nu sitter jag här:)

Slutsaten: EN UNDERBART LYCKAD KVÄLL/NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0