Stackare:P haha

Jag känner mig lite hemsk! Vi har en kille på jobb som har börjat precis, han har jobbat på McD i Malmö innan så han vet allting och så. Men han heter Mohanned och har bott i Sverige i fem månader. Tragiskt och lite så ja, vi behöver inte gå in på detaljer kring honom:) Men så jobbade Mentor ikväll också och han snackade med Mohanned precis som om han fattade allt vad han sa:) haha. Rätt skönt att han gjorde det iaf men ändå. Och sen frågar han en jätte allvarlig fråga på ren svenska precis som om han fattade det utan problem... Och jag skrattar... Usch, var ju inte så att jag skrattade för svaret eller frågan i sig. Utan för att Mentor snackade med honom som med mig typ:)

Sen kom jag på att Mohanned trodde kanske att jag skrattade för att det var krig... Usch, jobbigt värre... Hoppas han fattade att det inte var därför jag skrattade...

Ska till Y-stad (Uttala det som på engelska, för jag skrev det som det ;) haha) imorgon. Kände att jag inte vill vara här hemma hela dagen. Så då kan jag lika gärna köra till Mamms:)

När jag går hem från jobb på kvällen när jag har stängt så är där ett fönster som ALLTID är öppet. Fattar inte det riktigt:P haha. Antingen är de väldigt varma (haha) eller så är de bara dumma:P Det blir ju pisskallt ju!


Har kommit på att jag har två nya favvo ord:P Sjukt och Piss:P haha. Love it!

Måste bara berätta. I lördes hos Sebbe på förfesten så körde vi Djungelgrajset (kommer inte ihåg det riktigta namnet, någon som kan påminna mig:P? ) så skulle vi då komma på vars ett djur att vara, extra svårt eftersom vi var många:) Men kul var det, jaja i alla fall så när det kom till Tette så skulle hon vara en papegoja, så ska man ha ett läte och en gest, ja lätet grejade hon:) Så frågade Josse vad hon skulle ha för rörelse typ så här (kan ju vara lätt att missförstå men men):
J - Hur ser den ut då?
T - (Väldigt snabbt svar, utan att tänka) Den är grön.


Trodde vi skulle svimma av skratt haha. Skrattar bara av att tänka på det haha. Hade kanske inte varit lika kul om typ Sebbe eller TT skulle sagt det. Men nu var det Tette. Och hon fattade inte vad det var som var så kul från första början:P haha. Älska det! Hade träningsvärk i magen så mycket jag skrattade i lördes:P

Åhr nu saknar jag Emelie så sjukt mycket! Trodde verkligen inte jag skulle göra det. Men det är en trygghet att ha henne här hemma. Har ju Cacce här, men vi är inte komplett:P haha. Sjukt att man kan tycka det. Men det är något speciellt med oss tre. Vi står emot det mesta. Har gått igenom det mesta ensamma och tillsammans. Tror det är det som styrker oss i vår relation. Älskar er! Ni är speciella, mina girrls:P haha.


Nä hörrni:P Nu är det lagom att försöka sova lite. Får ändå inte ut något mer av intresse ur Sebbe:P Sov så gott:)

Nu lämnar jag spiltan ;) haha. Eller försöker i alla fall:) Fiin liknelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0