Längtan

Jaha då har sis gått och förlovat sig :P. Eller det var ju ett litet tag sen, men jag har inte tänkt på att skriva det här. Och själv är man absolut inte det :) haha. Men det är självvalt:P Det kommer när det kommer:) haha

Har varit hos läkaren igen idag för att återigen få reda på att jag ska opereras i knät. Börjar bli lite tjatigt nu. Bättre om de tar bort de jävlarna så jag slipper detta.

Jag önskar av hela mitt hjärta att vi snart ska hitta något annat så jag slipper det som jag bor i nu. Jag känner inte någon samhörighet till det som finns där. Jag är inte ens en i mängden, utan någon utanför. Ska det kännas så i sin egen familj. Det tycker jag inte riktigt. Då är det något som är fel.

Om det inte hade varit för Emelie och Cacce hade jag för länge sen flyttat till Ystad. Men det är väl inte meningen att jag ska bo här i Ystad. Får väl se vart det leder.


Nu ska vi snart köra hem till Hullan igen. Har ju sovit hos Mamms eftersom jag var på sjukan idag :)

Kommentarer
Postat av: Pappa och Ulrika

Om du nu känner så här..... Prata med oss istället, känns bättre med rak kommunikation eller??????????????

2009-03-18 @ 16:24:37
Postat av: Sandra

Amanda :O? eller vem har förlovat sig?

2009-03-18 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0