Måndag 01.19

Nu har jag också sett Bolt:D haha. En rätt bra film, men inte überbra. Kom att tänka på när man kollar på en film och det blir lite spännande så "lever" man sig in i det som hönder och allt runt omkring stannar upp. Man "sveps" med i det som händer. Men om man inte hade gjort det hade det kanske inte varit en lika bra film.

Har varit en sjukt bra helg efter omständigheterna. Känns riktigt kul att ha träffat en liten del av killarna igen:) Och det får gärna upprepas igen:) Tror inte bara det är jag som vill det.

Har i alla fall bestämt att vi ska ha "välkommen hem Emelie" fest:) Lääängtar!!! :D
Blir kanske tidigare, hoppas hoppas:)

Nu ska jag ägna lite tid till Emelie, precis som jag gjort med Cacce precis nästan:) Sov så gott:)

Vi kan kramas ändå
. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0