Hanna Mins

Orkar jag? Hur ska jag göra... Jag vet inte riktigt vad som kommer hända eller vad jag vill ska hända. Känner bara att detta som är pallar jag inte med. Det är långt ifrån det jag vill. Får väl se.

Jobbat idag, riktigt drygt och långtråkigt. Inga gäster nästan och inget kul mitt på dagen. Men det var jag och C som jobbade ihopa:) Det ska vi göra hela veckan ut. Enda lediga dagen för oss är torsdag. Lite less på det.

Kan det aldrig få vara riktigt bra ett tag...

Kollade i min låda med saker som betyder något för mig. Vissa saker vet jag inte ens varför jag sparat, men eftersom det ligger där betydde det ju något innan :) Så det får vara kvar. Hittade dikten jag fick från Sebbe år 04. Blir alltid lika glad när jag läser den:) Äkta kärlek det! Sen hittade jag mina och Emelies "finska" ord:D haha. Ett litet smakprov:
Risti jä ja moiti = Det ger jag fan i

Sen hittade jag ett brav jag skrev när jag var liten. Måste bara skriva det här.Vilken fantasi man hade:) (ordagrant!)
Till Avalina och Pons Från Hanna Mins
Hej mamma och pappa!
Ni behöver inte vara oroliga för mig jag har det bra i Sverige ty jag är hushållerska åt Tove Mins därför kallar alla mig för Hanna Mins. Hoppas ni kommer hit till Stockholm och passa upp för bomber! Jag längtar rysligt efter er! Hejdå! Puss och kram.


Haha underbart!

Nu ska jag ner i tvätt-stugan-källaren.

Kom att tänka på att det hade varit kul om ni som läser skrev en liten kommentar så man vet vem som läser:)
Tvätten kallar :D

Kommentarer
Postat av: mamms

haha, vad härligt. var det inte så att avalina var din fantasikompis som bodde på altanen?

snart kan du kanske säga risti jä ja moiti om jobbet, haha :D



älskar dig!!

2009-03-23 @ 22:15:07
Postat av: Joanna

Jag kikar in lite då och då men det visste du nog redan ;)

2009-03-24 @ 08:44:34
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag läser :D

2009-04-03 @ 22:47:58
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0