Alltid lika svårt att komma på en rubrik

Red balls = rödbetor (enligt Cacce)

Haha har precis slutat prata med Caccis och klockan är nu 01.06:) Ibland har man mycket att snacka om. Och nu har jag Emelie på "tråden" med (msn). Känns riktigt bra att ha vänner som verkligen bryr sig och finns där för en precis som man finns och bryr sig om de/för de. Underbart! Man borde lägga ner mer energi på det istället för på annat grajs.

Ja, som sagt gjorde jag något vettigt i går natt:) Tog hand om sjuklingen:) Så imorse när vi skulle äta frukost så ringer min kära mamma och säger
M - Var är du?
E - Jag är hos Sebbe.
M - Ja, det vet jag väl, är hos er nu nästan. Har en rolig sak till dig så kom ut nu.
Haha underbart! Ja, så jag gick snällt ut och satte mig i bilen:)

M - Min vattenflaska läckte lite (hela bilen var blöt).

Så räckte hon fram en väldigt fin liten bok:) "Raggnings repliker som funkar - och som absolut inte gör det"
HELT underbar bok:) haha. Ska få lite smakprov på innehållet sen tänkte jag:)

Älska att stänga med Camilla:) Det är det bästa som finns. Är lite "rädd" för att det inte ska vara sä när jag har hand om det. Men what the heck det är deras problem. Det är störtkul att stänga med mig:P haha.

I helgen ska jag på bio:) Kolla fussball "Heja heja gislöv", fest i Tomelilla (staden som aldrig sover enligt vissa;) kolla på innebandy "Heja heja Camilla" och där emellan ska jag hinna vara med mig själv, läsa lite och må bra:) Men må bra gör jag nog hela tiden. Förhoppningsvis:P




Hur skön låt som helst! Med denna låten och denna underbara raggningsreplik:
"För din kropp skulle jag hoppa ner från Eiffeltornet. Lust att hänga med till Paris"

Säger jag godnatt! Hoppas ni sover gott:)

Xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0