pssst

Usch, min Mammsis är sjuk... Inget kul alls. Skulle egentligen hem till de ikväll, men vill inte ha magsjukan så... Kanske någon annan sjukdom, men inte kräksjuka haha... Hoppas du blir bättre snart!

Har varit så jäkla drygt att jobba idag, i mellan åt var det helt okej. Var handledare till Angelica:D Gick riktigt bra! Och hon sa till och med till Monica att jag var riktigt duktig på att lära ut :D
Alltså hatar när folk kommer fram och beställer en liten läsk. VAD ÄR EN LITEN LÄSK!? Visst en liten läsk är ju en liten läsk. Men vad för läsk... Cola, fanta, light, sprite, fanta free eller zero... Nästa gång ska jag bara välja vad jag känner för, så får de se vad de får:P haha

Snart ska jag ut och gå med min favvis! Eller om en och en halv timme, men ändå:) Älskar det.

Nu ska jag kolla på DH.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: mamms

DET VAR INTE KUL, JAG TROR JAG VÄLJER BORT KRÄKSJUKAN I FORTSÄTTNINGEN. Nu är jag bättre men fasligt trött. Du, jag tänkte att du kan ju gå på Ingvar Strands blomsterskola i oxie, tillexempel.

Bara en idé lixom.

puss

2009-03-25 @ 09:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0