Ironic

Varför känner jag en sån längtan... Längtan efter något som man inte ska längta efter just nu. Eller jo det är väl helt okej.

Har inte gjort så mycket idag mer än att jobba. Stämplade ut halv tolv, men var hemma 00.15 :P Stod och pratade med Camilla. Det är så härligt att känna att man inte är den enda som känner som jag gör.

Gick och funderade på jobb om att göra en lista på allt man stör sig på på jobb. Som när en gäst säger: "Ett happy meal, en QP meny att ta med". JAHA, tror du det är klart nu då? När, under alla år har det gått att göra så och få precis det man vill ha? Eller som när man städar och torkar och har sig och tänker: Nu är det fint. Så nästa dag så är det lika skitt igen. "HALLÅ, ÄR DET BARA JAG SOM STÄDAR HÄR ELLER??"  Det är inte okej!

Men sen tänkte jag "Varför göra en lista med negativa saker" och sen tänkte jag "Vad finns det för positivt då..." Jo mina arbetskamrater (som förvisso inte städar (men det gäller inte alla)) de är guld värda (vissa:P), man får pengar i slutet av månaden (inte så mycket men ändå). Men när man tänker på det så är det inte så kul där.. Men jag ska inte klaga ha ha ha ha. :D

Nä nu ska jag sova lite så jag pallar med morgondagen:)
ÄLSKA Two and a half men:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0