21 maj

Har haft en helt galen och underbar dag fram tills nu. Vaknade upp vid tio tiden utvilad (hehe NOT) och glad (YES). Skulle till Sofie för föning och färgning vid elva tiden men kom lite sent (förlåt!!!). Ska ju ställa upp till hennes gesällprov sista maj, ska bli spännande. Var där till halv två ungefär, riktigt trevligt måste jag säga!

Cyklade hem i mitt flygiga hår, wonderful, till Caroline. Gjorde oss klara för en färd till Smygehåla för att äta glass. Jag fick inte ätit upp min på grund av Martin! Vilket sätt, haha nä då jag var rätt trött på den vid det laget. Stack hem och kom på världens idé!

Jag och Caroline skulle gå på fotboll! YEAH! Så vi for iväg till Vångavallen för lite TFF-DIF. Slutade 3-0 men vi stannade inte riktigt så länge så vi såg slutresultatet. Caroline frös sin gump av sig haha. Cyklade lite till hem till Jesper.

Vi beställde lite maaud. Riktigt trevligt och mysigt, plus att det åskade och regnade som in i bomben! Synd att Markus mådde lite kasst, inget kul för honom i alla fall.

Lite senare "badade" jag och Caroline i vattenpölar och regn! Alldeles (hur stavas det egentligen!?) alldeles underbart! Det var riktigt länge sen det regnade på det viset. Man står och blundar och kollar upp mot himlen och bara känner dropparna i ansiktet. Det är en känsla som inte går att beskriva!

Kom hem här för en liten stund sen, satte på datorn och gick in på Facebook. Där tog min galet underbara dag slut. Jag vet att jag har valt det själv, men det är för jäklans jobbigt att se ÖVERALLT. Jag hade velat, och riktigt mycket dessutom, följa med. Men jag kan inte, jag har inte de pengarna. Men ska jag stå utanför och bara kolla på er tills ni åker. Men det är kanske så det ska vara. Känns för jäkla tråkigt bara. Känns inte som att vi har något att prata om längre för det. Men det är kanske bara jag.

Jaja, ska kanske sluta på Facebook. Vet inte vad jag ska göra annars (känns som jag är beroende hehe) men jobbigt att se när alla skriver om det hela tiden. Nu ska jag sluta waina (hehe) och läsa lite bloggar istället:) Det är ju inte det att jag inte älskar de! Ni är världens finaste! Men ni fattar kanske ändå...

Mmm, kanske kan släppa lite... Kan kanske bli bra... ( ja jag vet mamma, det blev lite kryptiskt ;) haha

Kommentarer
Postat av: S

Jag saknar att träffa dig.... det gör vi aldrig nu förtiden :(

2009-05-23 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0