25 maj

Hur kan man både vantrivas och trivas riktigt mycket på ett jobb. Jag tycker alla medarbetare på McDonalds i Trelleborg är helt underbara! Det är ni som gör det roligt att jobba. Plus min chef som är världsbäst! På p-festen kom hon dansandes bakom mig och Emelie och bara "poppar" upp och säger till mig: Är inte detta din favorit låt!? Man kan inte låta bli att skratta med henne. Väldigt internt skämt, men så är det med oss. Man kan inte umgås med oss McD:are utan att tycka att vi är lite knäppa.

Imorgon ska jag till Svedala och lära mig produktions något för att bli bäst i köket nu innan jag ska bli arbetsledare. Nervöst men ska bli riktigt skoj att få se hur andra arbetar. Har ju hört ett och annat, men Pabla är ju där:)


Har varit riktigt skönt att ha Cacce här, tagit igen lite tid som vi har "förlorat". Det är då man vet vilka vänner man har närmst.

Har även funderat rätt mycket på Sandra. Så länge sen det var vi träffades och snackade och hade roligt. Hur mycket saker vi verkligen gjorde tillsammans och inte gjorde. Saknar den tiden. Jag får väl ta mig i kragen och höra av mig till henne en dag. Usch vad mycket man ska hinna med. Kan man utöka timmarna på dygnet?

Nu ska jag snart lägga mig och sova skönt till klockan är halv åtta för då ska Simon bli lite mindre manlig av sig, Har förberett honom :)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: S

Men, jag är också ganska så kass på att höra av mig... ändring på det tycker jag :) Hör av dig om du är ledig på fre :)

2009-05-26 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0